☎️ 575 101 169

☎️ 510 023 557

Facebook
Instagram

Szkolenia

Co nas wyróżnia: Co nas wyróżnia? Nie mamy gotowych programów szkoleniowych. Tworzone przez nas programy projektowane są pod indywidualnie potrzeby organizacji. Wyznaczyliśmy obszary i narzędzia, którymi się posługujemy. Wszystkie nasze szkolenia są przygotowywane i dostosowywane bezpośrednio do potrzeb klienta. Jeśli wśród poniższych przykładów znajduje się obszar szkoleniowy, który odpowiada potrzebom Twojej firmy, skontaktuj się z nami. Jeśli nie znalazłeś oferty, a mierzysz się z problemem lub wyzwaniem –zadzwoń! Wspólnie nad nim popracujemy i stworzymy program dla Twojej organizacji. Tworzymy szkolenia, w których sami chcielibyśmy uczestniczyć. Szkolimy wiedząc, że najważniejszą osobą na szkoleniu jest jego uczestnik.

Przygotowanie programu dla Twojej organizacji:


Schemat tworzenia szkolenia
Przywództwo i budowanie kultury bezpieczeństwa w firmie

Dla kogo:
  • Kadry zarządzającej
  • Menadżerów
  • Kierownictwa
  • Służby BHP
Cel:
Określenie działań i zachowań, które wesprą przywództwo w zakresie budowania kultury bezpieczeństwa w organizacji oraz w zespole lidera w celu wyeliminowania wypadków.
Co może zawierać program:
  • Badanie klimatu.
  • Etapy budowania kultury bezpieczeństwa w organizacji/zespole.
  • Rola lidera/ przywódcy.
  • Wpływ zachowania lidera na pracowników.
  • Komunikacja i informacja zwrotna w BHP.
  • Cele BHP.
  • Przywództwo sytuacyjne w BHP-czyli dostosowanie stylu lidera do poziomu rozwoju pracowników i zapewnieniu odpowiedzi na ich potrzeby oraz udzielenie wskazówek.
  • Zarządzanie poprzez wartości.
  • Pułapki myślenia i mechanizmy działania.
  • Zasady, monitoring, konsekwencja i zmiany nawyków.
RCA analiza wypadków

Dla kogo:
  • Służby BHP
  • Kadry kierowniczej
  • Osób zarządzających systemami zarządzania bezpieczeństwem pracy,
  • Audytów wewnętrznych
  • SIP
Cel:
Poznanie i przećwiczenie analizy wypadków i zdarzeń, mającej na celu ustalenie przyczyn występowania problemów i poszukiwania ich rozwiązań oraz wypracowanie możliwie najlepszych działań korygujących.
Co może zawierać program:
  • Przedstawienie procesu.
  • Jakościowa analiza przyczyn źródłowych.
  • Budowanie ciągu przyczynowo – skutkowego, budowanie drzewa przyczyn. 
  • Identyfikacja przyczyn.
  • Różnica między myśleniem o przyczynie a myśleniem procesowym.
  • Podstawy metody action learning.
  • Gromadzenie i analiza danych.
  • Incydenty/Zdarzenia i błąd ludzki-przyczyny i rozwiązania błędów.
  • Różnica między analizą incydentów i wypadków.
  • Poszukiwanie rozwiązań problemów.
  • Ciągłe doskonalenie.
Zarządzanie bezpieczeństwem

Dla kogo:
  • Menadżerów,
  • Kadry kierowniczej,
  • Liderów,
  • Brygadzistów.
Cel:
Przedstawienie procesów związanych z planowaniem, organizacją pracy oraz ich wpływu na zarządzanie ryzykiem, eliminacji jego skutków i zwiększenia efektywności pracy.
Co może zawierać program:
  • Model szkolenia oparty o Cykl Deminga PDCA.
  • Planuj - co jest potrzebne aby w sposób bezpieczny zaplanować proces i prace podległych zespołów. Zwrócenie uwagi na planowane lub posiadane zasoby z uwzględnieniem wymogów prawnych, formalnych i biznesowych.
  • Wykonaj - Organizacja odpraw z pracownikami z uwzględnieniem standardów bezpiecznej pracy w branży, największe wyzwania i trudności, oraz korzyści płynące z postepowania zgodnie z zasadami.
  • Sprawdź - monitoring jako narzędzie dobrego lidera.
  • Popraw - analiza incydentów, działania korygujące, wnioski, informacja zwrotna i ciągłe doskonalenie.
Szkolenia okresowe BHP

Dla kogo:
  • Pracowników zatrudnionych na stanowiskach robotniczych,
  • Pracodawców i innych osób kierujących pracownikami,
  • Służb BHP.
Cel:
Aktualizacja i ugruntowanie wiedzy i umiejętności w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy oraz zaznajomienie uczestników szkolenia z nowymi rozwiązaniami techniczno-organizacyjnymi w tym zakresie.
Co może zawierać program:
Program szkolenia: oparty o wytyczne Rozporządzenia Ministra Gospodarki I Pracy w sprawie szkolenia w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy.
  • Poza obowiązkowymi punktami zgodnie z programem ogólnym z rozporządzenia w szkoleniu okresowym możemy zawrzeć również Wasze wewnętrzne procedury, regulaminy, wytyczne i standardy. Wzmocnić wdrażane plany organizacyjne, cele bhp i wiele innych.
Train the trainer szkoła trenera

Dla kogo:
  • Trenerów wewnętrznych,
  • Pracowników działów HR,BHP,
  • Przełożonych i innych szkolących pracowników.
Cel:
Zdobycie wiedzy i umiejętności w przeprowadzeniu efektywnych szkoleń, oraz wystąpień publicznych.
Co może zawierać program:
Cześć teoretyczna:
  • Komunikacja werbalna i niewerbalna,
  • Badanie potrzeb,
  • Metody nauczania dorosłych,
  • Cykl Kolba,
  • Jak radzić sobie z trudnymi uczestnikami,
  • Zarządzanie konfliktem,
  • Badanie efektywności szkolenia,
  • Elementy przywództwa sytuacyjnego Kennetha Blancharda - czyli dostosowanie stylu trenera do poziomu rozwoju pracowników i zapewnieniu odpowiedzi na ich potrzeby oraz udzieleniu wskazówek,
  • Rozwiązywanie problemów, metoda Action learning.
Cześć praktyczna:
  • Zadania przeszkoleniowe
  • Możliwość przećwiczenia zdobytej wiedzy i przeanalizowania swoich wystąpień podczas ćwiczeń praktycznych
  • Nagrania video
  • Konstruktywny feadback.
Wizyty wyższego kierownictwa training on JOB

Dla kogo:
Warsztaty skierowane do kierownictwa które w zakresie swoich obowiązków/ wyznaczonych celów w procesie budowania kultury bezpieczeństwa i wzmacniania przywództwa moja za zadanie przeprowadzanie przeglądów i wizytacji bezpieczeństwa.
Cel:
Wprowadzenie/podniesienie jakości wizyt/przeglądów bezpieczeństwa kierownictwa i/lub zarządu.
Co może zawierać program:
Część I - warsztat grupowy:
  • zasady przeprowadzania wizyt oraz ich najważniejszych elementów.
  • konstruktywna ocena zachowań osób wizytujących i ich wpływ na pracowników,
  • wymiana doświadczeń w zakresie,
  • skutecznych sposobów prowadzenia wizyty.
Część II –indywidualna praca z trenerem:
  • wspólna wizyta z trenerem na budowie/zakładzie,
  • Kierownictwo będzie miało możliwość przećwiczenia wskazówek, otrzyma konstruktywny feedback,
Metodyka prowadzenia instruktażu stanowiskowego

Dla kogo:
  • Menadżerów,
  • Kadry kierowniczej,
  • Liderów,
  • Brygadzistów,
  • Osób kierujących pracownikami.
Cel:
Przygotowanie do właściwego przeprowadzania instruktażu stanowiskowego, odpowiedniego przekazywania wiedzy, a także do kształtowania wśród pracowników bezpiecznych zasad i sposobów wykonywania pracy na instruowanym stanowisku pracy.
Co może zawierać program:
  • Waga instruktażu i czytelnej komunikacji w procesie organizacji i efektywnego zarządzania przez Lidera,
  • Zasady nauczania osób dorosłych,
  • Instruktaż stanowiskowy krok po kroku,
  • Komunikacja werbalna, co mówić, jak mówić, jak stworzyć program instruktażu,
  • Komunikacja niewerbalna - jak ważne jest to co widzimy ,
  • Style uczenia,
  • Monitoring,
  • Informacja zwrotna,
  • Ciągłe doskonalenie w celu podniesienia bezpieczeństwa i optymalizacji procesów pracy.
Inne

  • Wstępne,
  • Pierwsza pomoc w praktyce,
  • Szkolenie p.poż.,
  • Odpowiedzialność prawna,
  • Wskazane przez klienta.
Jeśli nie znalazłeś oferty, a mierzysz się z problemem lub wyzwaniem – zadzwoń wspólnie się z nim zmierzymy i stworzymy program dla Twojej organizacji.

skontaktuj się z nami